El jugador riudomenc del Gimnàstic de Tarragona ha entrat a la convocatòria per al proper partit de la Selecció Catalana del proper dimarts 18 de novembre.
L’organització del Club fa un balanç positiu d’aquesta edició, destacant el bon ambient, el nivell dels participants i la presencia d’afició que va despertar el campionat.