Riudoms-Montserrat amb BTT

El passat 25 i 26 d’agost, 18 ciclistes de la secció de BTT Amics de Riudoms, van dur a terme la sortida Riudoms-Montserrat amb BTT (140 km). És la quarta vegada que des de la secció s’organitza aquesta sortida. La última va ser l’estiu de 2008.

Josep M. Vidal Vidal

Els participants a la sortida, ja a Montserrat (FOTO: Josep M. Vidal)
Participants a la sortida (FOTO: Josep M. Vidal)

En aquesta ocasió 18 valents vam pendre la sortida el dissabte 25 a les 7 del matí des de Sant Antoni. El primer objectiu va ser Santes Creus, situat a 45km de Riudoms, on l’assistència que portàvem ens esperava amb l’esmorzar. Després d’agafar forces, vam afrontar la primera dificultat del dia, Montagut, situat a 1000 m. d’alçada, tot seguint el GR que porta fins a Montserrat.

Prop del municipi de la Llacuna, ens tornava a esperar l’assistència, on ens ho tenien tot preparat per a dinar. Només quedava l´últim esforç del dia (20km), amb unes quantes trialeres per baixar, fins arribar a l’Hostal on ens vam quedar a dormir (Sant Quintí de Mediona), situat a 92 km de la sortida.

L’endemà ens restaven 50km. Pràcticament fins a Piera fa baixada, la qual cosa ens va permetre disfrutar d’unes bones baixades. A Piera ens esperava l’assistència, amb els entrepans a punt per esmorzar. A partir d’aquí, ja tot va cap amunt. Les muntanyes de Montserrat ja les teníem a tocar. Un cop vam ser al Bruc, ja només quedava pujar la última dificultat del dia, el coll de Can Massana.

Els participants a la sortida, ja a Montserrat (FOTO: Josep M. Vidal)

A partir d’aquí ja només quedaven els últims 10 km de carretera que uneixen el coll de Can Massana fins a Montserrat. Allí ens esperàvem els familiars i amics, que com cada any ens fan una gran rebuda des de la plaça del Santuari de Montserrat.

I per finalitzar, un bon dinar i el lliurament de diplomes que ens van fer els familiars que ens van acompanyar.

Ciclistes participants: Albert Ferraté, Alfons Ollé, Antonio Cabré, Arnau Carbonell, Daniel Hidalgo, Eduard Ferré, Ferran Vilar, Jaume Vaquer, Joan Lluis Gil, Josep M. Vidal, Lluís Gispert, Martí Olesti, Sergi Pedret, Victor Martos, Xavi Olesti, Xavi Torrell, Josep Anton Solé i Ernest Arce.

Assistència de viatge: David Carbonell i Joan Ferraté

Un molt bon cap de setmana amb molt bona companyia.

Aquest web fa us de 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-li una millor experiència i servei.