El Gegant Gaudí va ser un dels protagonistes principals de la cercavila de gegants que va organitzar diumenge passat la Sagrada Família, dins del marc de la commemoració de la mort d'Antoni Gaudí i per celebrar la finalització de la torre de Jesús. El gegant va reaparèixer després d'haver passat pel taller, ja recuperat dels danys i de la caiguda que va patir a la plaça durant la diada de de Sant Jordi.
La cercavila va començar a la Casa Batlló, amb una actuació musical i parlaments institucionals. D'allà, les colles van anar caminant fins a la Pedrera. Va ser en aquest punt on, el Gegant Gaudí, que s'havia quedat "amagat" dins de l'edifici, va sortir per sorpresa. "Com quan vam sortir de les portes de l'Ajuntament el dia de la inauguració aquí a Riudoms, però a la Pedrera", assegura Òscar Ortiz, de la Colla Gegantera de Riudoms. Allà va ser rebut per un gegant de la Casa Milà, el Forjat. La comitiva va continuar en direcció cap a la Sagrada Família. A la cruïlla del passeig de Sant Joan amb el carrer Rosselló es van fer balls i, finalment, la cercavila va acabar davant de la façana del Naixement de la basílica, on els gegants van tornar a ballar. L'acte va comptar amb la presència d'alguns dels gegants més importants de la capital comtal, com els Gegants de la Ciutat, del Pi, de Santa Maria del Mar i de la Sagrada Família.

El Gegant Gaudí va ser l'únic dels gegants participants que va baixar cap a la cripta del temple, on es va fer una ofrena floral a la tomba de Gaudí. També hi van assistir el president de la Coordinadora de Geganters de Barcelona, el cap dels Gegants de la Ciutat i el cap dels Gegants de la Sagrada Família. La celebració, impulsada per la Sagrada Família, la Casa Batlló, La Pedrera – Casa Milà i l’Associació del Passeig de Gràcia, va tenir com a objectiu retre homenatge al llegat de Gaudí i a la cultura popular, part de la identitat col·lectiva.